תודה על שאלה מצוינת. מה עושים במקרה שיש פער בין מה שהרופא בקהילה ממליץ — למשל 100% אובדן כושר עבודה — לבין הקביעה של חברת הביטוח על 50% אובדן כושר עבודה?
קודם כל, הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת במצב כזה: ברגע שקיבלתם החלטה מחברת הביטוח על 50%, אתם מרימים טלפון לחברת הביטוח ומשלמים פרמיה על יתרת ה-50% הנוספים. אחרי הכול, ה-100% שלכם הפך להיות 50%, ולכן חשוב לשלם פרמיה ביחס ל-50% הנותרים, שבגינם לא עשיתם תביעת אובדן כושר עבודה.
במקביל, כדאי גם לערער ולבדוק למה חברת הביטוח קבעה 50%, אילו מסמכים רפואיים הוצגו בפניה, ולקיים אולי ועדה רפואית. יש המון תהליכים שיכולים להתקיים כדי לנסות לשפר עמדה ולשנות את ההחלטה של חברת הביטוח.
אבל בראש ובראשונה, כדי להגן על הזכויות שלכם — להתקשר לחברת הביטוח ולשלם פרמיה. אפשר גם במינון קטן, זאת אומרת במסגרת ריסק, לעשות את הדבר הזה. אבל חשוב, חשוב, חשוב לשמור על הזכויות שלכם, כדי להבטיח לעצמכם את הסיכויים בעתיד, ואולי אפילו גם במסגרת האירוע הנוכחי.
אנחנו פה בשבילכם לכל שאלה. אל תוותרו על הזכויות שלכם, גם כשזה נראה מורכב ומסובך. אלה הזכויות שלכם, זה המצב הרפואי שלכם, שנכון — קשה ומסובך, אבל זה בהחלט מגיע לכם. אנחנו פה בשבילכם לכל שאלה.