צפו בתשובה המלאה בווידאו

עורכת דין לינוי אולניק - מייסדת ובעלים

מלאו את הטופס
ונחזור אליכם לייעוץ ראשוני

אתם לפני גיל פרישה?
מימוש זכויות רפואיות

מימוש זכויות רפואיות

רק עם המומחים בתחום

סובלים מבעיה רפואית? מיואשים מהביטוח הלאומי?!
סובלים מבעיה רפואית?
מיואשים מהביטוח הלאומי?!

מלאו פרטים ואנו נדאג לשאר - ללא התחייבות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Thank You

תודה על פנייתך

אנו ניצור עמכם קשר
בהקדם האפשרי

Contact Us

צרו איתנו קשר

רוצים שנחזור אליכם?
מוזמנים להשאיר פרטים ואנו
ניצור עמכם קשר בהקדם

שאלות ותשובות

ש
מה קורה לקרן הפנסיה בזקנה? תביעה לפנסיית נכות פוגעת בה?
ת

נשאלתי שאלה חשובה: מה קורה לקרן הפנסיה כשמגיעים לגיל פרישה? אולי לא כדאי להגיש תביעה לפנסיית נכות, כי זה פוגע בזקנה?

לא נכון! כשאדם מגיש תביעה לפנסיית נכות, לא רק שהוא לא פוגע בזקנה, הוא מעשיר את הזקנה. בעת הגשת תביעה לפנסיית נכות, שזה בעצם אובדן כושר עבודה של קרן הפנסיה, ניתן לקבל עד 75 אחוז מהשכר המבוטח.

לדוגמה, אדם שמשתכר 10,000 שקלים יכול לקבל מקרן הפנסיה 7,500 שקלים כל חודש, ואז בעצם קרן הפנסיה ממשיכה להפריש לעצמה כאילו הוא עובד בשכר של 7,500 שקלים, ובכך הוא מעשיר את הקרן שלו לגיל הזקנה. שבעת אלפים וחמש מאות השקלים ישולמו עד גיל הזקנה, ומגיל הזקנה האדם יתחיל לקבל את הקצבה שיש לו לפי הקרן שצבר לאורך השנים, כולל התקופה שבה קיבל פנסיית נכות.

לכן זה סופר חשוב כן להגיש תביעה לפנסיית נכות, וכן לקבל את הקצבה, ולדאוג לרצף של אישורי תביעה עד לגיל הפרישה.

תלמדו, תחקרו, תשאלו. אנחנו פה בשבילכם לכל שאלה, רק בשבילכם.