נשאלתי שאלה סופר חשובה: יש רלוונטיות כשמצטרפים לקרן הפנסיה אם המחלה הייתה לפני או אחרי ההצטרפות?
בטח שזה רלוונטי. כשמגישים תביעה לפנסיית נכות, חברת הביטוח תעשה הכול כדי להתנער מאחריות. היא לא רוצה לשלם, נכון?
אז איך היא עושה את זה? אם אדם מצטרף לקרן הפנסיה עם בעיה רפואית, ואפילו לא מאובחנת – מספיק שיש תסמינים של בעיה רפואית כאשר הוא מצטרף לקרן – חברת הביטוח תטען שמדובר במצב רפואי קודם, ובכך תנסה להתנער מתשלום פנסיית הנכות.
תחקרו, אנחנו פה לכל שאלה.