בסרטון שעשינו על פנסיית נכות, נשאלתי שאלה סופר חשובה — אתם חייבים להקשיב: מה התנאים הנוספים שצריך להשלים כדי לקבל נכות מקרן הפנסיה?
תודה על השאלה הנפלאה. בעצם, כשאנחנו מגישים תביעה לקרן הפנסיה, לפנסיית נכות, אחד הדברים הראשונים שחברת הביטוח מנסה לעשות זה כמובן להתנער מהאחריות. ואיך היא עושה את זה הרבה מאוד פעמים? בטענה למצב רפואי קודם.
ולמה היא מתכוונת כשהיא אומרת "מצב רפואי קודם"? היא מתכוונת למועד הופעת התסמינים.
איך אפשר להתגבר על הטענה הזאת? על ידי השלמת תקופת אכשרה — חמש שנים של הפקדות רצופות לקרן הפנסיה משתיקות את חברת הביטוח מלטעון למצב רפואי קודם, כלומר מלטעון שהתסמינים הופיעו לפני ההצטרפות, לפני הקמת קרן הפנסיה.
אז חשוב לוודא, לפני הגשת התביעה, שהושלמו חמש שנים של הפקדות רצופות, ובכך תקטינו את הסיכויים שחברת הביטוח תתנער מהאחריות כלפיכם. סופר סופר סופר קריטי!
אנחנו פה לכל שאלה.