נשאלתי ביחס להסבר הארוך שנתנו לגבי מהי תביעה לקרן הפנסיה. נשאלתי האם "כל החיים" זה זמני?
קודם כל, מי שלא ראה את הסרטון על קרן הפנסיה, זה הזמן לעשות עוקב ולהסתכל על הסרטון של קרן הפנסיה. זה מידע סופר חשוב.
עכשיו, השאלה אם "כל החיים" זה זמני. לצערי הרב, כן. קרן הפנסיה קובעת את הזכאות תמיד באופן זמני. תקופת הזמניות נעה בין חצי שנה, שזו בדרך כלל התקופה הקצרה ביותר, ועד לתקופה הארוכה ביותר, במקרים מאוד מסוימים, של חמש שנים. אבל גם חמש שנים נחשבות זמניות.
ניתן לקבל את הקצבה מקרן הפנסיה עד גיל הזקנה של קרן הפנסיה, זה לא לכל החיים.
תשאלו, תחקרו, תלמדו, אנחנו פה לכל שאלה.