צפו בתשובה המלאה בווידאו

עורכת דין לינוי אולניק - מייסדת ובעלים

מלאו את הטופס
ונחזור אליכם לייעוץ ראשוני

אתם לפני גיל פרישה?
מימוש זכויות רפואיות

מימוש זכויות רפואיות

רק עם המומחים בתחום

סובלים מבעיה רפואית? מיואשים מהביטוח הלאומי?!
סובלים מבעיה רפואית?
מיואשים מהביטוח הלאומי?!

מלאו פרטים ואנו נדאג לשאר - ללא התחייבות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Thank You

תודה על פנייתך

אנו ניצור עמכם קשר
בהקדם האפשרי

Contact Us

צרו איתנו קשר

רוצים שנחזור אליכם?
מוזמנים להשאיר פרטים ואנו
ניצור עמכם קשר בהקדם

שאלות ותשובות

ש
אם בנאדם מקבל קצבה מביטוח לאומי נניח עבור פיברומיאלגיה מקבל 65% לצמיתות, אם הוא יתחיל להפקיד לקרן פנסיה ברירת מחדל וכעבור 5 שנים כשתסתיים לה תקופת האכשרה, האם יוכל לתבוע את הקרן על פנסיית נכות על אותה בעיה?
ת

נשאלתי שאלה לגבי הכלל: אם אדם מקבל קצבה מביטוח לאומי, נניח על פיברומיאלגיה, ומקבל 65% לצמיתות (כנראה הכוונה לאי-כושר), אם הוא יתחיל להפקיד לקרן פנסיית ברירת מחדל, וכעבור חמש שנים תסתיים תקופת ההכשרה — האם יוכל לתבוע את קרן הפנסיה על אותה בעיה?

אז קודם כל, תודה על האימוג'ים מהמוד ועל הפרגון. אני אענה על שאלה כל כך חשובה — תודה ששאלת אותה.

קרן הפנסיה — בהחלט, לאחר חמש שנים ניתן לתבוע אותה. זו בדיוק הסיטואציה וזו בדיוק המשמעות של תקופת ההכשרה. כן, ביחס לבעיה רפואית שהייתה לפני ההצטרפות לקרן הפנסיה — יכולה לעלות שאלה ביחס לאי-הכושר שכבר ציינת שנפסק, אבל אפשר להתמודד עם זה.

ובשורה התחתונה — כן, לאחר השלמת תקופת ההכשרה ניתן להגיש תביעה לקרן הפנסיה. אנחנו פה לכל שאלה.