שאלה חשובה שלא נשאלנו לגביה, ובאמת חשוב לדבר עליה: האם אפשר לקבל אובדן כושר עבודה בחברת הביטוח וגם מקרן הפנסיה?
אז בטח שכן. הרבה מאוד אנשים בוחרים לחלק את השכר כך שחלק ממנו יהיה מבוטח בביטוח מנהלים וחלק ממנו יהיה מבוטח בקרן הפנסיה. בהחלט ניתן לקבל משתיהן יחד, אבל בסך כל הקצבאות המשולמות לא ניתן לקבל יותר מ-75% מהשכר שהיה לפני הפסקת העבודה.
כלומר, אדם שהשתכר 10,000 שקלים, ביטח 5,000 בקרן הפנסיה ו-5,000 בביטוח מנהלים, יוכל לקבל יחד 7,500 שקלים. אבל אם הוא ביטח, למשל, 10,000 בביטוח מנהלים ו-5,000 בקרן הפנסיה, הוא לא יוכל לקבל יותר מ-75% מהשכר שהיה לפני הפסקת העבודה.
תחקרו, תבדקו שהזכויות שלכם במקסימום ואל תוותרו על כלום.