אם נפסקו לאדם ההפקדות לקרן הפנסיה בגיל 40, או שהוא הוציא מכיסו את ההפקדות – אבל אם הוא יגיש תביעה לקרן הפנסיה, ותביעה כזו, קרן הפנסיה משלמת לעצמה כאילו הוא עובד, והוא ממשיך לצבור זכויות לזקנה.
אז מה? אז נכון, הוא מגיש תביעה מחוץ לעבודה, זה השם שהוא מגיש – יכול להיות גם בבית, אפשר לבקש.