לא. שר"מ ממשיך להיות משולם גם אחרי המעבר לגיל הזקנה. גם בגיל הזקנה אפשר להמשיך לקבל שירותים מיוחדים.
אם הזכאות נקבעה באופן זמני, היא תיבחן מחדש — הזכאי יזומן לוועדה רפואית כדי שייקבע האם הזכאות ממשיכה. אם הזכאות נקבעה לצמיתות, הקצבה ממשיכה עד גיל 120.
חשוב להבחין: שעות עזרה בבית — מה שמכונה "שעות מטפלת" — אלו קצבה מקבילה הנקראת חוק סיעוד, והיא מיועדת למי שלא קיבל שירותים מיוחדים לפני גיל הזקנה.
לכן אדם שמתקרב לגיל הזקנה וזקוק לעזרת הזולת בביצוע פעולות היומיום — זה בדיוק הרגע להגיש תביעה לשירותים מיוחדים, כדי לשמור על הזכות הזאת עד 120.
אנחנו פה בשבילכם לכל שאלה.