שאלה חשובה שאתם חייבים לשמוע: אם קרן הפנסיה נפתחה רטרואקטיבית רק אחרי המצב הרפואי המזכה, האם אפשר לתבוע את קרן הפנסיה?
שאלה סופר חשובה. בוודאי שאפשר לתבוע את קרן הפנסיה, גם אם המצב הרפואי היה לפני פתיחת הקרן. אבל, וזה העיקר החשוב, כדאי וחשוב לבדוק שהושלמה תקופת האכשרה.
מהי תקופת אכשרה? חמש שנים רצופות של הפקדות שוטפות ורצופות. זה בעצם משתיק את קרן הפנסיה מלטעון למצב רפואי קודם, ובעצם קרן הפנסיה לא יכולה להגיד שהיא לא לוקחת אחריות על המצב הרפואי שהיה טרם ההצטרפות לקרן הפנסיה.
תחקרו, תשאלו, תלמדו, אנחנו פה לכל שאלה.