צפו בתשובה המלאה בווידאו

עורכת דין לינוי אולניק - מייסדת ובעלים

מלאו את הטופס
ונחזור אליכם לייעוץ ראשוני

אתם לפני גיל פרישה?
מימוש זכויות רפואיות

מימוש זכויות רפואיות

רק עם המומחים בתחום

סובלים מבעיה רפואית? מיואשים מהביטוח הלאומי?!
סובלים מבעיה רפואית?
מיואשים מהביטוח הלאומי?!

מלאו פרטים ואנו נדאג לשאר - ללא התחייבות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Thank You

תודה על פנייתך

אנו ניצור עמכם קשר
בהקדם האפשרי

Contact Us

צרו איתנו קשר

רוצים שנחזור אליכם?
מוזמנים להשאיר פרטים ואנו
ניצור עמכם קשר בהקדם

שאלות ותשובות

ש
כשמקבלים פנסיית נכות, האם צריך לשלם משהו לחברת הביטוח?
ת

שאלה שנשאלתי היא: כשמקבלים פנסיית נכות, האם צריך לשלם משהו לחברת הביטוח?

שאלה מצוינת. אחד התנאים באישור תביעה של קרן הפנסיה, בתביעה לפנסיית נכות, הוא "שחרור מתשלום פרמיה". המשמעות היא שבעצם קרן הפנסיה משלמת לעצמה, כאילו העובד עובד, מהשכר המבוטח בקרן הפנסיה.

כלומר, כשאדם מפסיק לעבוד, הוא תובע את קרן הפנסיה על מנת לקבל 75% מהשכר שלו. לדוגמה, אם השתכר 10,000 שקלים, יקבל 7,500 שקלים, וקרן הפנסיה משלמת לעצמה כאילו הוא עובד, על בסיס שכר של שבעת אלפים וחמש מאות שקלים.

לכן, לא רק שלא צריך לשלם לקרן הפנסיה מכיסכם, אלא שקרן הפנסיה משלמת לעצמה, וממשיכים לצבור את הזכויות לזקנה. זה אחד הדברים הכי חשובים.

תשאלו, תלמדו, תחקרו, תבדקו – שהזכויות שלכם תמיד יהיו במקסימום. אנחנו פה בשבילכם.